Nog een week te gaan... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Bram & Mieke - WaarBenJij.nu Nog een week te gaan... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Bram & Mieke - WaarBenJij.nu

Nog een week te gaan...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bram & Mieke

25 Januari 2009 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal!!

Wij gaan vanaf 2 februari een half jaar op reis! Op deze weblog zullen wij onze avonturen delen met jullie. We vliegen eerst via Londen naar Hong Kong. Wil je meer weten?? Lees dan onze berichtjes!

Tot over een half jaar!

Groeten Bram en Mieke

• 25 Januari 2009 - 16:58

Przemek:

Neem je wel de tomtom mee? Anders wordt het langer dan een half jaar ;)

• 25 Januari 2009 - 17:19

Hans, Geerie En Kids:

Heeeel veeel plezier!

• 25 Januari 2009 - 19:36

Elles:

Hoi Mieke en Bram,
    Veel plezier alvast! Blijf ik nu via de mail automatisch op de hoogte als er een nieuw bericht van jullie is geplaatst? Dat is handig!
    Groetjes Elles

• 26 Januari 2009 - 09:10

Hanja:

Bizar dat jullie daar toevallig Bert en Ineke gaan tegenkomen! Ik wens jullie een hele leuke reis. Een half jaar .. Heerlijk! Geniet ervan!

• 26 Januari 2009 - 14:36

Ompa:

Wat zijn we toch een reislustige familie. We wensen jullie een fantastische reis en doe Bert en Ineke de groeten als je hen tegenkomt! Veel liefs van oma en opa.

• 26 Januari 2009 - 19:51

Linda En Eric:

He Mieke en Bram!!!
    Heel veel plezier en geniet ervan!

xxx

• 27 Januari 2009 - 20:34

Mamma/Marry:

Ja dat dachten jullie nog een week,maar volgende week, vlieg je ook alweer naar NZ en tuffen jullie in een geschilderd busje rond! totzaterdag

• 29 Januari 2009 - 07:14

Annie:

Nou Bram en Mieke, nog een paar daagjes stressen en dan er lekker vandoor. Ik hoop dat jullie veel leuke dingen gaan beleven.
    Groetjes Annie

• 30 Januari 2009 - 05:19

Danny & Ankie:

Hey Bram & Mieke,

Bedankt voor de gezellige avond gister! Voor herhaling vatbaar zodra jullie terug zijn ;)

Groetjes & veel plezier!

• 31 Januari 2009 - 17:14

Annelies(Roetkes):

Hey Bram en Mieke!
    Tas ingepakt? En eruit gekomen met de punten ;-) Heel veel plezier! Geniet ervan en snel een berichtje posten! Ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen!!

• 01 Februari 2009 - 08:08

Bert En Ineke:

leuk dat we ook vanaf hier alles kunnen volgen!! vanuit the Golden Bay: hele goeie reis en start in China en tot volgende week!!

liefs, pap en mam

• 01 Februari 2009 - 10:36

ALice:

He hoi luitjes!!

Ga lekker genieten de komende 6 maanden en zal jullie op de voet volgen!! Heeel veeel plezier

groetjes Alice

• 02 Februari 2009 - 09:44

Joyce:

Hoi Mieke,

Je laatste werkdag achter de rug (sorry dat ik je niet meer gezien heb).
    Heel veel plezier en ga samen ENORM GENIETEN van jullie reis!!

Groetjes van Joyce

• 02 Februari 2009 - 19:49

Titia Pipping:

Hoi Mieke en Bram,
    Hebben jullie een goede reis gehad ?
    Ik heb net een mailtje van mijn nichtje uit Sydney ontvangen. Zij zou het ontzettend leuk vinden wanneer jullie contact zoeken.Haar telefoonnummer is 0450226474. Ze is overdag moeilijk bereikbaar maar je kan ook een bericht achterlaten dan belt ze je terug...of 'savonds bellen natuurlijk...Echt een leuke meid (ook al zeg ik het zelf). Lilian Dwyer heet ze, ze studeert en is geloof ik begin 20. Ze is zelf net een paar maanden in Europa geweest.Heel ondernemend, heeft in the middle of nowhere en (met aboriganals) geleefd maar ook in alle luxe etc.
    Ik wens jullie ontzettend veel plezier en zal deze site zeker vaker bezoeken !
    Groeten,
    Titia.